Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Första skoldagen :D

Av Elin Lindgren - 22 augusti 2011 22:19

Jahöpp...då har de varit första skoldagen efter sommarlovet nudå, redan störst på skolan (6:an) 5:an har gått snabbt :( för snabbt :'(, Men har haft en riktigt rolig dag endå med wictoria & kanske i 1 timme med Milos <3 Men de hände 2 olycker med mig & wiccie x(

 

 

1. hennes bästa tröja gick i sönder( men de gicka att sy igen :D)

2. jag ramlade&skrapa upp mitt ben :(

 

 

Haha kolla jag höll så på wiccies axslar så var jag nt beredd på att hon skulle springa, så sprang hon så var där sånn grop med stenar så snubblade jag i den så höll jag i wiccies tröjas band så de gick av,:s , efter de gickvi hem ti wici s¨hennes mamma kunnde säga att man kunnde sy som tur va ;) , sen att mitt ben kmr läka tills imorgon om jag låter de vara :D så kasig & lyckad dag till slut :) <3

 

Imorogn ska jag vara med milos(älsk) & sandra (abv) Kommer bli roligt :D <3

 

Kommer blogga mer imr, puss & kram skumm banan! \\ äliiin

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindgren - 25 september 2011 13:33


Hej bloggen (; <3   idag är jag sjuk ;(( men chattar och har mig xD  igår var sjuk kul,Jag kysste min älskade martin☻ & jag , della,kajsa,evelina,ludde & martin hade as kul :DDD<3 förutom att när martin pussa mig så blev vi båda s...

Av Elin Lindgren - 18 september 2011 21:37

  Ch & jag ;D     Heart<3     TUFF!   e rkkt trött,ska sova,puss <3 ...

Av Elin Lindgren - 18 september 2011 21:29

Hej alla bloggläsare! Har haft en skit rolig helg, har varit på scoutläger med dem bästa (yy <3 Vi har paddlat & har haft bäst § men idag var lite kämpit :\ Jag frågade på en kille jag har gillat LÄNGE, & vi har varit på G as länge, men id...

Av Elin Lindgren - 15 september 2011 17:27

Shääännaa :* scout läger imr :)<3 ska kolla på min bffes taekwondo nu,så kan nt skriva mer, men puss :) \\ äliiinnhh :D ...

Av Elin Lindgren - 9 september 2011 21:05

Hejsan :D Kollar på idol och chattar med min bff kevin hack :) <3   Vi har typ as ballt för vi webbar xD   Imrn blire tivoli med bästa josse & emilia , vi ses puusss <3 \\ äliinnhh ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards